VI TAR PRODUKTER TILL SALU VARJE DAG VI HAR ÖPPET.

VI REKOMMENDERAR ÄNDÅ ATT RINGA FÖRE, eftersom situationer kan ändras hos oss när det kommer till mottagning av produkter.



  • Försäljningsperioden är 3 månader (produkter kan inte hämtas tillbaka i mitten av försäljningsperioden).
  • Mirabell ansvarar inte för stulna eller skadade produkter, men kommer att göra allt för att förhindra att detta inträffar.
  • Produkterna skall vara tvättade, rena och hela när de lämnas till försäljning. Kunden ansvarar för att märkesprodukterna är äkta (ett äkthetsintyg krävs för de dyraste produkterna).
  • En serviceavgift på 3 €/produkt debiteras när varorna lämnas in till försäljning. I Serviceavgiften ingår produktprissättning, en quick fix och framställning av varorna.
  • Kunden får 50 % av produktens försäljningspris.
  • Pengarna betalas in på kundens konto månatligen. En lista över sålda produkter och skickas via e-post.
  • Om produkterna inte hämtas ut inom 2 veckor från meddelandet om utgången av försäljningsperioden kommer de att skänkas till välgörenhet.